dimarts, 14 de juliol del 2015

Primeres reflexions



Animat pel meu amic Quim Gonzalez, començo aquest racó de reflexions sobre les meves vicissituds com agent electoral de CCOO, cosa que fa temps volia posar en marxa.


Des del mes de març que em dedico a aquesta activitat a la comarca del Barcelonès, concretament a les empreses de menys de 50 treballadors, de diferents sectors industrials. Després de la meva trajectòria sindical, qualsevol ho podria veure com un pas enrere, però no deixa de ser una oportunitat.


Malgrat les matinades que em faig (quin vici tenen les empreses industrials a treballar a torns!), les inclemències, sobre tot aquests dies saharians, les hores punta al transport públic..., no deixa de ser una experiència estimulant el visitar empreses, parlar amb la seva gent dels seus problemes i neguits, d’aconseguir candidatura i que la majoria dels seus companys i companyes la votin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada