dilluns, 28 de desembre del 2015

Flexibilitat?



L’altre dia vaig anar a les eleccions d’una empresa i un treballador se’m va acostar i em va dir: “sóc comercial d’aquesta empresa, no tinc horari fixa perquè depèn de les agendes dels clients; no he de fitxar ni a l’entrada ni a la sortida, passo moltes hores fora de l’oficina en reunions interminables amb els clients; de vagades he de matinar o arribo a casa mol tard; sovint mal menjat, bé per poc temps o perquè em trobo en una zona on no hi ha cafeteries, bars o restaurants a prop; em desplaço en transport públic sempre que puc, ja que és una norma de l’empresa.

Li vaig comunicar al meu cap de departament que m’agafaria el dia 24 de desembre de festa per assumptes personals. La meva sorpresa va ser quan a l’arribar a casa rebo un correu electrònic de part de recursos humans, amb un nou quadrant de vacances de Nadal on em posen el dia 24 com a vacances”.

Què poca sensibilitat tenen algunes empreses. Menys mal que al meu sindicat això no passa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada