dimarts, 7 de juny del 2016

D’on els treuen?




D’on treuen les empreses multiserveis els responsables de recursos humans?

L’altre dia vaig a una empresa de manteniment subcontractada d’una altra d’automoció. Vaig poder entrar al recinte gràcies a la secció sindical de CCOO, perquè des de RRHH havien tramitat el passi com a visita, no com activitat sindical, i no em deixaven passar.

A la mateixa empresa d’automoció em vaig quedar a les portes perquè RRHH d’una altra empresa de manteniment subcontractada, no va tenir en compte que no deixaven passar, als externs, abans de les 6:30 hores, i començaven les votacions del torn de nit a les 5:30.

En una altra coneguda empresa multiserveis, s’han convocat eleccions perquè caducava el mandat del comitè. RRHH fa una impugnació al procés al·legant que hi ha representació dels treballadors amb mandat vigent.

I en part té raó, ja que en la mateixa adreça existeix una altra empresa amb el mateix nom, però amb conveni, activitat i representació dels treballadors diferents. A més, fa la impugnació fora de termini!.

Si aquesta gent gestiona tant malament els recursos burocràtics, com no gestionaran els humans?  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada